مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت

ساخت وبلاگ


هر هر کس تا الان با وب راز و شغل داشته احتمالا نام تارنما را شنیده یا این که حتی طراحی سایت وارد یکی‌از آنها گردیده است. با این وجود خیلی از اشخاص میباشند که معنای وب سایت را نمی‌دانند. به همین عامل از خودشان میپرسند تارنما چیست؟ سایت چیز عجیبی وجود ندارد و در یک گزاره هم می توانیم بگوییم وب سایت چیست.

وبسایت یا این که سایت به یک یا این که یک سری صفحۀ مربوط به هم که دربردارنده محتواهای متنی، تصویری و ویدئویی می باشند گفته می گردد. این صفحه ها معمولاً روی یک هاست و با دامنه یکسان لود میگردند.

همین ورقه‌ای که شما الان دارید آن را می خوانید یک کدام از صفحه های وبسایت Portal.ir میباشد. به طور کلی هر توشه که شما کلمه و واژه یا این که عبارتی را در وب کاوش میکنید و روی حاصل اکران داده کلیک میکنید وارد یک تارنما گردیده‌اید.

گونه های وبسایت‌ها کدامند؟
اکنون که فهمیدیم سایت چیست، خوب میباشد بیشتر راجع‌به کاربردها و اشکال وب سایت‌ها توضیح دهیم. وبسایت‌ها برای هدف ها مختلفی ساخته می شوند و هرمورد مخاطبان خاص خودشان را دارا هستند. از جمله وب سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh.org مرجع استحضار‌رسانی امتحان‌های استخدامی و تحصیلی میباشد و وب سایت دیگری مانند www.abbasmaroufi.de یک وب سایت فردی با یادداشت‌های گاه و بی گاه مولف میباشد و هدف های تجاری ندارد. با این اکانت وب سایت‌ها می توانند موضوعات مختلفی داشته باشند، مثلا این موضوعات می گردد به وب سایت‌های خبری، پزشکی، آموزشی، فردی، دکان‌های اینترنتی و کانال‌های اجتماعی مثل فیسبوک اشاره نمود.

 

چه اشخاصی می توانند تارنما داشته باشند؟
هر شخصی که روی کرۀ زمین زنده میباشد و نفس می کشد میتواند برای هدف های تجاری یا این که حتی برای یادداشت‌های فردی خودش یک وب سایت داشته باشد. وبسایت‌ها کاربردهای مختلفی دارا هستند. به همین ادله هر کسی با اعتنا به حوزه فعالیتش قادر است یک وبسایت اینترنتی فعال‌ساز‌ی نماید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 342 تاريخ : چهارشنبه 31 فروردين 1401 ساعت: 14:27


شما میتوانید داده ها متعددی را در نشانی اینترنتی مارکتیمگ بدست طراحی سایت بیاورید و با رابطه اثر گذار با مخاطبانتان می‌توانید به فروش بالایی دست یابید ولی اولیه می بایست این نشانی اینترنتی هارا گردآوری نمائید و درثانی بایستی در آدرس اینترنتی مارکتینگ خویش مواقعی را متبوع قرار دهید تا مشتریان خویش را ازدست ندهید.
شما با ارائه پیشنهاداتی ویژه میتوانید مشتریان خویش را ترغیب به تصویب پست الکترونیک های خویش نمایند البته تمامی انها این عمل را نخواهند کرد اما بعضی از آن ها احتمالا از اسم تجاری شما به وجد خواهند آمد و به پست الکترونیک شما جواب خواهند اعطا کرد.
دقت: هرکز دست از رسیدگی کمپین های پست الکترونیک مارکتینگ خویش دست نکشید. بعضی از مشتریان شما به طبع از لیست شما انصراف خواهند اعطا کرد، پژوهش نمایید ادله این شغل چه بوده تا کمپین های بهتری برای آجل تنظیم فرمایید.
 
سیاست های گارانتی و برگشت پول را ارائه دهید 


فروشندگان میتوانند این قابلیت و امکان را به مشتری بدهند که درصورت فساد مال و یا این که عدم انطباق فرآورده با خصوصیت های اعلام گردیده مال را پس گرفته و کلیه هزینه نقدا برگردانده گردد. این آیتم می‌تواند احساس پشت گرمی را در مشتری ساخت و ساز نماید و واحد سنجش فروش را نیز ارتقا میدهد.
شما بایستی موردها جالب برای مشتری ساخت فرمایید تا خرید خویش را باخیالی سهل و آسان جاری ساختن دهد، مثلا در شکل عدم رضایت و وجود اختلال در کالا، فرآورده ردوبدل میگردد و یا این که هزینه آن کاملا به مشتری پس داده شود.
این سیاست ها و سیاست حمل و نقل مجانی وفاداری بیشتری برای شما به ارمغان خواهد آورد پس بر روی تدوین این استراتژی ها و آزمایش آن فرصت بگذارید.
 
ارتقاء نرخ تبدیل در سایت فروشگاهیشما در دکان اینرنتی خویش میتوانید ضوابط خویش را داشته باشید و نیازی وجود ندارد با مغازه های آنلاین دیگر خویش را تطبیق دهید. صاحبان مغازه های اینترنتی میتوانند با تحقیق مواقعی که در ابتدا بیان شد نرخ تبدیلی را ساخت و ساز نمایند تا مشتریان بیشتری از آنان خرید نمایند و محصولاتی که نیاز مشتری میباشد را ساخت و ساز نمایند و تمامی این مفاد متعلق به نظارت وب سایت و اخلاق مشتری میباشد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 163 تاريخ : سه شنبه 30 فروردين 1401 ساعت: 13:44

امروزه عمده به کار گیری رنگ های پاستل در پباده سازی مسطح است.  در‌حالتی که طراحی سایت که اعتنا بیشتری بر پباده سازی های مسطح داشته باشید خواهید روءیت کرد که بیشتر طراحان از این رنگ ها به شدت فایده می‌برند. ادله به کار گیری از این رنگ ها در پباده سازی مسطح آن میباشد که، این راه پباده سازی اکثر زمان ها رنگ های متعددی را بکار می گیرد.

 

همان طور که گفته شد برای مواقعی که شما میل دارید رنگ های متعددی به شغل ببرید، استعمال از رنگ های ملایم شایسته ترین مورد می باشند به این دلیل که روئت کرد بیننده را خسته نمیکنند.

 

در غایت می بایست اذعان کرد که کلید به کارگیری درست از رنگ های پاستل آن میباشد که شما بتوانید رنگ هایی را تعیین نمائید که طرح شمارا جدید نماد دهند خیر رنگ و رو رفته. این رنگ ها که دارنده طبیعتی وقار نصیب هستند می‌توانند استعمال های متعددی در ساخت وب سایت داشته باشند. با بکارگیری روشی درست برای تعیین رنگ ها شما می توانید تأثیرات بصری عمیقی در پباده سازی خویش رفتار فرمائید.

 

 

مقاله پیشنهادی : ساخت سایت ماهر

رنگ های طبیعت شایسته ترین الهام نصیب شما در طراحی وب

پباده سازی وب سایت داراي روندي ایده پرداز مي باشد و افرادي كه در اين عرصه كار مي كنند همواره تمايل دارا‌هستند تا طرح هايي ارائه دهند كه داراي خلاقيت و نوآوري باشد. كليه موردها از تعیین پوسته سايت، فونت، محتوا، عكس و رنگ هاي مستعمل در آن بر نتيجه نهايي و حسي كه يك سايت القا مي كند تاثيرگذار خواهد بود.

 

همان طور كه ميدانيد، رنگ ها يكي از المان هاي بصری قوي در طراحي گرافيك مي باشند كه مي توانند به طور رواني بر حس بيننده تاثير گذارند. از همين رو يكي از بحران هاي پيش روي طراحان آن میباشد كه رنگ هايي را تعیین كنند كه ضمن زيبايي بصري، احساسي مثبت نيز ارائه دهند.

 

شما در اين عرصه مي توانيد اصول جاری شناسي رنگ ها را تحقیق كنيد، تاثير و حتي مضمون‌ تجاري هر رنگ را بشناسيد و بر طبق با آن تصميم بگيريد. البته يكي از منابع بسيار در دسترس و الهام قسمت شما مي تواند طبيعت زيباي پيرامون شما باشد. رنگ هايي كه در طبيعت و فصل هاي گوناگون وجود دارا هستند، داراي هارموني و ناهم خوانی می باشند. شما مي توانيد به طور زنده مشاهده نماييد كه چه رنگ هايي مي توانند در كنار هم قرار گيرند و ظواهر كلي آن‌ها در كنار هم به چه شکل خواهد بود.

 

براي مثال مي توانيد تصاوير و عكس هاي طبيعت را از طريق اينترنت تهيه كنيد و با يك كالر پيكر رنگ ها را از باطن آن گزینش نماييد و در پباده سازی سايت خویش آیتم به کارگیری قرار دهيد. اين تصاوير مي تواند مشمول رنگ هاي بیشه، دريا، حيوانات، ميوه ها و مانند آن باشد. همان طور كه ميبينيد طبيعت منبعي بسيار غني و نامحدود براي ذهن ایده پرداز شما مي باشد، پس همين هم اکنون دست به كار شويد.

 

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 151 تاريخ : دوشنبه 29 فروردين 1401 ساعت: 13:51

 

به چه شکل طراح تارنما شویم ؟ مسلما این پرسش برای شما توشه ها تاسیس شده است و طراحی سایت فعلا تصمیم گرفته اید که آن را در گوگل کاوش فرمائید و به‌این طرز با تارنما ما آشنا گردیده اید. یک کدام از انگیزه هایی که به احتمال زیاد این پرسش را در ذهنیت شما ساخت نموده است این میباشد که طراحی وب سایت و کلا عمل در‌این حوزه به صورت چشمگیری در حالا رویش می باشد و به یکی‌از لبریز درآمدترین تجارت ها تبدیل گردیده‌است و عده ای که‌این مهارت را بلد می باشند به راحتی می‌توانند فعالیت پیدا نمایند و یا این که حتی تجارت خویش را ساخت نمایند.

 

اکسینو خویش یکی دارای اسم و رسم ترین شرکتهای ساخت وب سایت در کرج و طهران است و سوابق ای در حدود 15 سال را دارا میباشد. که خویش این قضیه میتواند دلیلی بر این باشد که آنچه در‌این نوشته‌ی علمی آمده میباشد سرتاسر از تجارب نشات گرفته میباشد و این ها کلیه تجارب هایی بوده میباشد که کمپانی اکسینو در پی اجرا پروژه های گوناگون بدست آورده میباشد در سود می‌توانید به‌این نوشته با یقین بیشتری نگاه فرمائید.

 

چرا بایستی طراحی وب سایت را خاطر بگیرید؟

دلایلی متعددی وجود دارااست برای این که به شما آرم دهد که چرا بایستی به ساخت سایت روی بیاورید البته یکی‌از مهمترین آنها که در اولِ نوشته ی علمی هم درخصوص آن کلام زدیم این میباشد که طراحی وب امروزه به شدت گسترش داشته و اکثر تجارت ها به‌این نیاز دارا‌هستند که یک وبسایت داشته باشند.

 

در فیض هنگامی شما این مهارت را حافظه بگیرید می‌توانید امیدوار باشید بعداز فرا به دست آوردن آن خیلی سریع عمل پیدا میکنید و یا در حالتی که خودتان کار دارید می‌توانید با امداد طراحی وب تجارت خویش را پیشرفت بدهید.

 

با ورود شما به حوزه دیجیتال مارکتینگ میتوانید در آمد و فایده نتیجه ها از فروش مال و یا این که ارائه سرویس ها خویش را ارتقا دهید در کنار این که به طور سنتی هم ممکن میباشد درآمد داشته باشید.

 
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 160 تاريخ : يکشنبه 28 فروردين 1401 ساعت: 13:39


ارائه دهنده (Presentator)
این ابزار یک ابزار تیمی میباشد که به شما این قابلیت و امکان را مهیا می نماید طراحی سایت که برای هر شخص دسترسی انتخاب فرمایید. این دسترسی ها مشتمل بر صرفا تلاوت، صرفا تایپ کردن و هر ۲ است. درین ابزار می‌توانید طرح های خویش را آپلود کنید و با اشخاص تیم خویش آنها‌را به اشتراک بگذارید.

Atomic
ابزاری میباشد که‌این قابلیت را به شما می‌دهد که بتوانید در مرورگرهای خویش حتی مرورگر مک پباده سازی خویش را اجرا دهید و در تک تک دستگاه ها حتی ساعت های هوشمند اپل مشاهده نمائید و به اشتراک بگذارید. Atomic بدون‌پول وجود ندارد و دارنده خصوصیت های ذیل است.

انباشته کردن سریع و بی دردسر  امور
ارسال طرح به خویش مشتری با این ابزار
مفتوح کردن پوشه های فتوشاپی و اسکچ با این ابزار و اشتراک آنان 
Pixate
قابل انعطاف افزاری میباشد گه سوای کد نویسی میتوانید فرآیند ساخت‌و‌ساز نرم افزار های تلفن همراه و ساخت وب سایت های تلفن همراه را ریلکس خیس فرمائید. می‌توانید با اتصال کامپیوتر به iOS یا این که موبایل اندروید خویش، پباده سازی های متبوع خویش را اعمال دهید و فیض آن را با موبایل مشاهده کنید. Pixate  ابزاری بدون‌پول میباشد و جزء نرم افزار های گوگل به حساب میآید.

IXPin
IXPin یک ابزار پباده سازی یک مرحله ای میباشد که میتوانید از مرحله طرح ریزی تا انتهای مرحله پباده سازی را با آن اعمال دهید. این ابزار نیز همچون ابزار Atomic بدون‌پول نمی‌باشد.

Frontify
شما تحت عنوان طراح میتوانید برای پروژه های خویش راهنما صحیح نمایید یا این که برای آن‌ها مارک سازی فرمائید. تجهیزات و امکان های این ابزار به طور ذیل میباشد.

به کارگیری در حوزه های مختلفی
اشتراک گذاری طرح ها
روی هم گذاشتن فونت ها، رنگ ها و هرچیز دیگه ای که در پباده سازی ما یحتاج دارید
Origami
اریگامی توسط مجموعه فیسبوک ساخت و ساز گردیده است که دسته رخ بوک از آن برای ساخت محصولاتی همانند اینستگرام، Rooms، Groups و Slingshot به کار گیری نموده اند. این ابزار صرفا از سیستم دلیل iOS هواخواهی می نماید. شما می‌توانید با این ابزار پباده سازی نمائید و کدهای خویش را با مهندس ها به اشتراک بگذارید و برای آنها ارسال فرمایید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 154 تاريخ : شنبه 27 فروردين 1401 ساعت: 13:42

 

شیوه های seo روی هم رفته به دو طریق بهینه سازی درون وب سایت و seo بیرون تارنما جاری ساختن میگردد.seo درون وبسایت طراحی سایت گروه تکنیک هایی میباشد که در باطن وب سایت ایفا میشود مانند سئو کدهای HTML، سئو تصاویر، استعمال صحیح از لغات کلیدی در محتوا، به کارگیری صحیح از تگ های h  در عنوان ها و تحت عنوان ها.

seo بیرون وب سایت همان طور که از اسمش پیداست به کارهایی که سوا گوشه و کنار وبسایت و به صورت غیرمستقیم با وب سایت شکل می پذیرد مانند لینک و پیوند سازی و به اشتراک گذاری مطالب در شبکه‌های‌اجتماعی.

ارتقا رنکینگ در گوگل عموما به دو نحوه جاری ساختن می گردد که یکی آن ها تمرکز بر روی seo و دیگری تبلیغات در گوگل توسط ادوردز Adwords است.وب سایت seo گردیده کم کم و در حین برتر نسبت به تبلیغ در گوگل، درجه اش در گوگل ارتقا پیدا می نماید و بوسیله آن می اقتدار وبسایت را حتی‌د‌ر شیت نخستین گوگل قرار بخشید.تبلیغات در گوگل (ادوردز) که نوعی تبلیغ مبلغی به حساب آورده می شود، وب سایت را فورا بعد از پرداخت هزینه در صفحه های نخستین گوگل مکان می‌دهد و در شرایطی که امتیاز کیفی تارنما که براساس المان هایی انتخاب می‌شود، بالا باشد، مرتبه وب سایت تا سکو اولیه هم پیش می رود.تبلیغات در گوگل و ماندن در کاغذ نخستین آن مقطع فرصت و تعداد کلیک معینی دارااست که بعداز اتمام این تعداد، سایت گشوده هم به جايگاه اساسی خویش براساس seo خویش گشوده می‌شود، البته حاصل seo وبسایت هم از نظر چگونگی وب سایت و هم از جنبه مرتبه بندی در موتورهای کاوش ماندگارتر خواهد بود.

برای بهینه سازی سازی وبسایت و دستیابی جايگاه های رفیعتر قطعا بایستی از مشورت seo و کمپانی هایی که‌این سرویس ها را جاری ساختن میدهند امداد گرفت.seo به وسیله خویش افراد میتواند بسیار خطرناک باشد و حاصل بسیار بد و غیرقابل جبرانی را درپی داشته باشد که شاید دیگر نتوان آن را جبران کرد. برای حصول داده ها بیشتر میتوانید مثال امور و تعرفه ارزش ها را با موسسه ها همکار فعال در‌این حوزه نظیر  مقایسه نمائید. سنجش توفیق ما مبتنی بر نتایجی میباشد که مشتریان ما به آن دست یافته اند. با به کار گیری از استراتژی های صحیح و اصولی بازاریابی اینترنتی توانسته ایم فروش مشتری خویش را تا 500 درصد ارتقا دهیم و سبب ساز دگرگونی آن تجارت شویم. او‌لین گام در بسط حضور آنلاین یک کمپانی ارتقاء بازدید کنندگان آن است. بعد از ارتقاء بازدید سایت، بایستی این بازدید کنندگان را تبدیل به مشتری کرد. در واقعیت تبدیل بازدید کننده به مشتری خویش روند بسیار مهمی است که لازمه آن آشنایی بدون نقص نیازمندی های مشتریان و کارایی برای رفع آن است. بعد از تبدیل بازدید کننده به مشتری بایستی مراحل حصول رضایت مندی مشتریان به صدق به وسیله شرکتهای اعمال شود تا بتوانند در بعدی بیزنس را با مشتریان خویش ادامه دهند. یکی‌از دیگر از سرویس ها این موسسه پباده سازی نرم افزار اندروید و IOS است که جهت برآورد ما یحتاج میباشد تجهیزات و امکان های متبوع برای ارسال خواهد شد. دارکوب اسم، مارک و آرم تصویب گردیده این مجموعه است.

 
مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 138 تاريخ : پنجشنبه 25 فروردين 1401 ساعت: 14:09


وظایفی که در یک پروژه طراحی وب سایت وجود دارااست، بستگی به مرحله‌ای داراست که طراح وب سایت مکلف طراحی سایت میباشد آن را اعمال دهد. برای شعور این مورد، خوب میباشد این طور ذکر کنیم که یک وب سایت حرفه ای وقتی نتایج می گردد که دو مجموعه و یا این که دو فرد در ساختن آن دخیل باشند. به‌این مراد، حضور یک فرد حرفه ای در موضوع فرانت اند (Front-End) و فرد دیگری با تیتر کارشناس بک-اند (Back-End)، در دسته پباده سازی موردنیاز میباشد.

وظایف یک فرانت اند شغل چیست؟
فرانت اند وب سایت مشمول همه کدهایی از تارنما میباشد که در معرض روءیت کرد استفاده کننده قرار می گیرد. همه خصوصیت‌های مرتبط با ظواهر وب سایت که بعد از ورود به هر سایتی آن را مشاهده میکنید، مشمول این مورد می گردد. برای پباده سازی و پیشرفت فرانت اند یک وب سایت، نیاز به اشراف به لهجه های اپلیکیشن نویسی نظیر: HTML ،CSS و جاوا اسکریپت دارید.

قابل ذکر میباشد که به مراد پباده سازی پروژه‌های گران قدر و حرفه ای، نیاز به همیاری یک گرافیست نیز وجود داراست تا آغاز توسط قابل انعطاف افزارهای گرافیکی نصیب‌های گوناگون تارنما پباده سازی خواهد شد و بعد کارشناس فرانت اند آنها را به کدهای قابل فهم و شعور برای سیستم تبدیل نماید.

 

توصیه ویژه: فراگیری نرم افزار نویسی فرانت اند
وظایف یک بک اند فعالیت چیست؟
بک اند تارنما در واقع به عبارتی کدهای سمت سرور و کدهایی میباشد که یوزرها وب سایت آنان‌را مشاهده نمی کنند. دارای تخصص بک اند که در پوسته یک دسته یا این که به طور شخصی کار می‌نماید، مسئولیت کدنویسی ساختار و ردیف‌های اساسی تارنما را بر عهده دارااست. به بیانی دیگر کلیه تجهیزات و عملکردهای وبسایت درین قسمت کدنویسی میگردند و معمولا به‌این مراد از لهجه‌های نرم‌افزار نویسی Python، ASP و PHP به کارگیری میگردد.

 

توصیه ویژه: فراگیری نرم‌افزار نویسی بک اند
به چه شکل می‌اقتدار یک طراح وب سایت پیروز شد؟
قطعا میدانید که هر علمی مانند اقیانوسی میباشد که هیچ آخری ندارد و شما هر چیزی که در باب آن بدانید معدود میباشد. طراحی وب نیز از این ضابطه جدا نیست و هیچ نقطه نهایی برای این مهارت نیست. به ویژه آن که روز آپ تو دیت لهجه‌های نرم افزار نویسی و منابع و مراجع آن آپ دیت میگردند و نیاز میباشد تا به طور مداوم دانش خویش را به روزرسانی فرمایید. درین نصیب، چندین نکته قابل توجه برای ماهر شدن در‌این حوزه را با شما در بین می گذاریم.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 189 تاريخ : چهارشنبه 24 فروردين 1401 ساعت: 12:51


این در حالی میباشد که هنگامی که ما میاییم توصیه این اشخاص را قبول میکنیم و مجدد طراحی سایت برایشان وبسایت می سازیم، به آنان فراگیری میدهیم، نکاتی را خاطر می دهیم که خودشان بتوانند دستیابی و کارشان را رئیس نمایند و دیگر نیاز نباشد که برای هر عمل جزئی بخواهند مبلغی را به یک نفر پرداخت نمایند.

این مورد بسیار اساسی میباشد، به هزینه محافظت مطلقاً توجه نمایید و بدین مسئله اعتنا داشته باشید که در‌صورتی‌که میخواهید بروید سراغ CMSها یا این که طریق‌هایی که خیلی متداول نیستند می بایست معطل این باشید که در‌صورتی‌که خواستید یک امکان معمولی به تارنما‌تان اضافه فرمائید یک تغییر‌و تحول جزئی درون سایتتان جاری ساختن نمائید بایستی هزینه متعددی پرداخت فرمایید.

ج) و البته مسئله سوم هم که مرتبط با هزینه توسعه و گسترش وبسایت بود، می‌پندارم به اندازه کافی راجع‌به این مورد توضیح دادم ولی جذاب میباشد بدانید چندین وقت پیش اینجانب برای یکی مشتریانمان سایتش براساس پرستاشاپ پباده سازی گردیده بود.

می‌خواستم یک قابلیتی را اضافه کنم و آن گاه دیدم برای این فعالیت می بایست مجاورت 400 هزار تومان پول بدهم نو این پولی بود که پای خویش اینجانب درمی‌آمد، در حالی که به عبارتی قابلیت و امکان را ما می‌توانستیم با ده هزار تومان به یک تارنما وردپرسی اضافه کنیم.

به‌این مورد توجه داشته باشید هنگامی که می خواهید روی طراحی وب‌تان هزینه نمایید به‌این روءیت کرد به آن نگاه نکنید که یک توشه هزینه می کنم اما به صورت مهم و دیگری هیچی خرج نمی کنم. در طراحی وب ابداً این زمینه درستگو وجود ندارد و در شغل متوجه می شوید که بایستی به گذر زمان مجال و کم کم که شغل شما توسعه و گسترش پیدا می‌نماید دائماً تارنما‌تان را و امکاناتش را توسعه و گسترش بدهید.

پس به هزینه‌های جانبی که ممکن میباشد در بعدی به شما اجبار گردد اعتنا فرمائید و تلاش فرمائید سراغ روشی بروید که هزینه‌های آتی‌اش هم معدود باشد، هزینه حفظ تارنما نادر باشد.

طبق نظارت‌هایی که اینجانب ایفا دادم وردپرس شایسته ترین شیوه بوده زیرا هم هزینه پاره ای داراست هم امنیت نیکی و هم انیکه به راحتی بهینه سازی میشود. چندین وقت پیش درون نمایشگاه میان‌المللی کمپانی کرده بودم و چندین کمپانی‌ها بودند CMS منحصربه‌فرد خودشان را درون نمایشگاه آورده بودند.

با یک کدام از متخصصان آن کمپانی داشتم کلام می‌کردم خیلی از ان CMS تمجید کرد از باصرفه بودن کدها برای کلام کرد از سرعت بار گذاری بالا اعلام‌کرد ولی هنگامی که به مشاجره بهینه سازی رسیدیم اذعان کرد که هنوز باصرفه‌سازی برا بهینه سازی روی آن ایفا نشده و آنجا بود که اینجانب فهمیدم در‌صورتی‌که کسی این CMS را خریداری نماید بعداً با مشکلاتی روبرو می‌گردد که بسیار دور از شوخی میباشد و ممکن میباشد منبع مهمی از دستیابی درآمدش را از دست بدهد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 178 تاريخ : سه شنبه 23 فروردين 1401 ساعت: 13:36


مصرف کنندگان تمایلی به پرداخت برای کالای بی چگونگی ندارند. پیشتر گفته شد که طراحی سایت آنها حتی وقت خویش را وبسایت های نادر سرعت نمی‌گذرانند چه رسد بدین که بخواهند هزینه ای نیز برای کالاها یا این که سرویس ها آن پرداخت نمایند. در ازای ترجیح مصرف کنندگان این میباشد که سرمایه خویش را در جایی گرانبها خیس مصرف نمایند.

۵- در دست گرفتن
با به کارگیری از سایت،‌بیزنس ها خویش را در جریان جنبش قرار می دهند. با سایت آن‌ها میتوانند یوزرها را شعور کرده و اخلاق و رفتار آن‌ها را حتی حدس نمایند. همینطور داده های متعددی در تارنما وجود دارااست و از آنها می‌قدرت داده ها متعددی حصول کرد. داده ها تحت مثال ای از آنها میباشد:

یوزرها از چه منطق جغرافیایی وارد وبسایت می شوند، در چه ساعاتی بیشتر آنلاین میشوند و سفارشات آنها بیشتر در چه ساعاتی تصویب میشود، پس از این سایت به چه اینترنت سایتی رجوع و برگشت می‌نمایند و… . این زمینه به صاحبان بیزنس امداد اکثری می‌نماید چون میتوانند شغل خویش را با خطای کمتر و مطابق الگوهای مو جود پیش ببرند و مبتنی بر پیش گویی و گمان چون این داده های اطلاعاتی را در دست آنها قرار می دهد تا بتوانند خلق و خوی مشتریان را شناسایی نمایند.

شبکه های مردمی و انجمن های مشاجره و مذاکره نیز شعور مخاطبان را سهل و آسان خیس کرده اند و صاحبان بیزنس میتوانند محتوایی را ارائه دهند که مبتنی بر با ذوق و سلیقه مخاطبان خویش باشد. شبکه‌های‌مردمی مخاطبان متعددی برای شما مهیا می‌نمایند که می‌اقتدار تمامی آنان‌را به سایت که به نوعی راءس اساسی می باشد هدایت کرد.

 
یک بیزنس خرد قادر است بالاتر از مرزهای محلی پیشرفت یابد
با ابزارهای اینترنت مانند Google Analytics می‌اقتدار وضعیت مکانی کابران وبسایت را روئت کرد. با فهمیدن این زمینه حتی دستیابی و کاری که در یک حوزه‌ خرد عمل می‌نماید قادر است در بخش ها تعالی خیس و حتی آن سوی مرز نیز مشتری به دست آورد. در صورتیکه اشخاص متعددی تارنما شما‌را چشم اند براین اساس مجال بسط متعددی وجود دارااست.

۶- ۳۰ درصد مصرف کنندگان تجارت سوای تارنما را نادیده میگیرند
امروزه مصرف کنندگان ۲۳.۶ ساعت در هفته آنلاین میباشند (در مرز و بوم های متفاوت نادر خیس و بیش خیس می باشد) و ۵ ساعت در روز با تلفن های همپا خویش آنلاین میباشند. سایت او‌لین ابزار در دیجیتال مارکتینگ میباشد و درین عصر دیجیتال مصرف کنندگان استخراج و کاری که وبسایت ندارد را نادیده گرفته و آن را غیر حرفه‌ای تلقی می‌نمایند.

۷- عموم به طور آنلاین درپی یافتن شما میباشند
یکی مزایای داشتن سایت این میباشد که در جایی که مشتریان میباشند حضور دارید چون آنها به طور آنلاین در ادامه شما می باشند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 775 تاريخ : يکشنبه 21 فروردين 1401 ساعت: 12:40


اصول طراحی سایت های قشنگ یکی مهم ترین مواقعی میباشد که در طراحی سایت بایستی در حیث گرفته گردد. درین مقاله در خصوص مختصات و روش ساخت یک وب سایت خوشگل را توضیح خوا هیم بخشید!

 

چرا وبسایت می بایست خوشگل باشد؟
وب سایت قشنگ سایتی میباشد که مخاطب در او‌لین نگاه مجذوب آن نگاه گردد. محتوا به طور مطلوب تیم بندی گردیده و در جای های مطلوب قرار گرفته میباشد. استفاده کننده سریع می‌تواند داده ها گزینه نیازش را پیدا نماید. عدم وضوح زیاد نیست و در عین حالا المان های گرافیکی مانند رنگ ها، آیکون ها و تصاویر احساس مرتبطی به استفاده کننده می‌دهند و سبب میگردند استفاده کننده احساس طبیعی نسبت به وب سایت داشته نباشد.

 

اصول ساخت سایت های قشنگ
گزینش رنگ های همگن مبنی بر تئوری رنگ ها و یا این که به کارگیری از وب سایت هایی که ادغام رنگ های مطلوب را ساخت‌و‌ساز می نمایند.
انتخاب دکورا سیون و مخلوط درست مبنی بر تیم بندی داده ها
گزینش فونت مطلوب بر طبق زمینه تارنما
تعیین تصاویر و آیکون های مطلوب با تارنما
پژوهش وب سایت های شبیه و الهام به دست آوردن از آن ها
استعمال از اصول پباده سازی گرافیکی برای ارتقا جذابیت پباده سازی گرافیکی
 

فونت های مطلوب در ساخت وب سایت خوشگل
در ساخت وب سایت نمی توانیم از اکثر فونت های رایج به کارگیری کنیم. چون این فونت ها اکثرا برای محتوای پرینت گردیده بر روی ورقه به کار گیری می‌شوند. همانگونه که میدانید تلاوت محتوا در کاغذ اکران یه خرده دشوارتر از تلاوت محتوا بر روی شیت میباشد. تعداد محدودی از فونت ها در ساخت وب سایت های فارسی به کار گیری میگردند از جمله:

جمهوری اسلامی ایران سنس IranSans
کشور‌ایران یکان IranYekan
وزیر Vazir
بیشتر بخوانید!  پیشتازی تبلیغات از روش نرم افزار های گوشی نسبت به تبلیغات تلویزیونی در ایالات متحده در سال 2018


طریق تعیین مخلوط رنگ مطلوب
گزینش رنگ هایی که هماهنگی خیر با هم دارا هستند عمل بسیار مشقت میباشد و نمی اقتدار به طور تصادفی این رنگ ها را گزینش کرد. در کل سه رنگ اساسی در وبسایت به کار گیری می گردد.

رنگ اساسی Primary Color رنگی میباشد که در ۶۰ درصد مفاد به کارگیری میگردد.
رنگ ثانویه Secondary Color رنگی میباشد که در ۳۰ درصد مفاد به کارگیری می‌گردد.
رنگ اکسنت Accent Color رنگی میباشد که در ۱۰ درصد مفاد استعمال میگردد.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 218 تاريخ : پنجشنبه 18 فروردين 1401 ساعت: 13:39


مواقعی برای داشتن کاغذ درباره ما عالی
بخش اعظمی از مشاغلی که با آنها روبرو گردیده ام با یک نقص‌ براق مشترک طراحی سایت سرگرم می باشند. آن اختلال داشتن یک کاغذ بسیار ضعیف و غیرقابل اعتقاد "درباره ما"، است. این عمل به لحاظ اینجانب منطقی نخواهد بود، چون شیت About یکی‌از مهم‌ترین میزان دارایی های یک مارک میباشد و برخلاف تولید پیوند و بازاریابی رسانه های اجتماعی، نیازی به سعی و سپرده گذاری مداوم ندارد. برگه درباره ما اکثر وقت ها بخشی از یک هجرت خرید میباشد. این می‌تواند اشخاص را به سمت تارنما شما سوق دهد و به متقاعد کردن آنها برای عکس العمل با شما یاری دهد. درین مواقع نامشخص، می‌توانید از آن به کار گیری فرمائید تا خود باوری و بیزنس خویش را افزایش دهید. این برگه یک توشه ساخت‌و‌ساز میگردد البته به عبارتی یک توشه می‌تواند یک قدم تعالی برای توسعه در آتی باشد.

 

شیوه داشتن شایسته ترین کاغذ درباره ما

چرا شیت " درباره ما " شما اینقدر اصلی میباشد؟
این کاغذ، اکثر زمان ها یک برگه ورودی میباشد. چه صاحب و مالک مشاغل و چه وب لاگ نویسی باشید، برگه درباره شما میل دارااست به سؤالات جستجوی پایه از اسم تجاری (مواقعی که دربردارنده اسم شما یا این که اسم تجاری شما می‌باشند) جايگاه فوق العاده خیر دهد. این بدان مفهوم میباشد که مشتریان شما اکثر اوقات از روش شیت درباره ما شما وارد وبسایت شما می گردند. آیا این دستور سبب می‌شود تا بتوانید آن‌ها را ترغیب كنید تا وب سایت شمارا مرور كنند (یا این که سرگرم شوند)؟

فراموش نکنید اشخاصی که اسم تجاری شما‌را در باکس کاوش تایپ می نمایند شما‌را از قبلی میشناسند یا این که در امر محصول ها شما شنیده اند. عدم پاسخگویی به نیازهای آنان، یک زمان از دست رفته میباشد. البته برای اشخاص نو که وارد وبسایت شما میگردند این برگه اساسی میباشد و شما بایستی خویش را به شایسته ترین صورت به آنها معرفی فرمایید. شما چند دفعه پیش از خرید هر چیزی، کاغذ About Business را پژوهش نموده اید؟ اینجانب مدام این فعالیت را میکنم به خصوص در شرایطی‌که این یک مارک تازه باشد که تا قبل از اینً درخصوص آن چیزی نشنیده باشم.

یا این که شاید حتی در باب خرید هم نباشد. هر وقت کسی با یک نقل قسم یا این که درخواست مذاکره به اینجانب مجاورت خواهد شد، اینجانب مدام برگه درباره آنها‌را پژوهش میکنم. اینجانب از واکنش با بلاگ نویسان که خویش را بدون شوخی نمی گیرند، امتناع می ورزم. به همین ترتیب، اینجانب اکثر اوقات هنگام کاوش برای یافتن یک استفاده کننده مطبوعاتی، برای یافتن ابزاری در نوشته ی علمی خویش، به کاغذ درباره ما نگاه میکنم.

این یک بودجه اصلی seo موجودیت میباشد؛ ما دقیقا نمی دانیم که گوگل چه طور تصمیم می‌گیرد که سایتی بتواند یک مارک باشد، ولی ما تئوری های خیر فراگیری داده ایم تا بتوانیم به گوگل در تصمیم گیری امداد کنیم. کاغذ در زمینه ی ما یک میزان دارایی seo موجودیت بهتر میباشد.
اولیه، آنچه ما می‌دانیم: یک کاغذ درباره در آیین نامه های جايگاه بندی انسانی گوگل تحت عنوان یکی روش های انتخاب "تخصص، قدرت و خود‌با‌وری" یا این که E-A-T هر برگه مذکور میباشد.

رجیسترهای انسانی تأثیر مستقیمی بر نتیجه ها کاوش ندارند، البته آنالیز آنان برای فراگیری الگوریتم Google برای درجه بندی عالی صفحه های به کارگیری میگردد. بدین ترتیب در‌حالتی که شیت About در آیین نامه های خویش قراردارد، احتمالاً از آن تحت عنوان سیگنال سکو بندی به کارگیری می نمایند. دوم، گوگل از اطلاعاتی به کارگیری می نماید که شما می‌خواهید در ورقه در ارتباط ما خویش قرار دهید تا کسب و کار شما‌را در مقر علم خویش قرار دهد، به این ترتیب اساسی میباشد که تا آنجا که می‌توانید جزئیات را درج فرمائید.
با دقت به همگی ی این نکات چه طور می بایست یک کاغذ درباره About خوب گردآوری کنیم؟

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 162 تاريخ : چهارشنبه 17 فروردين 1401 ساعت: 14:12


تیتر مطلوب و مجزایی برای هر شیت از تارنما معلوم نمائید تا بازدیدکنندگان طراحی سایت شما بدانند که در هر لحظه در چه ورقه ای قرار دارا‌هستند، دیده می شود که در مثال هایی از طراحی وب سایت حتی اسم صفحه های به صحت گزینش نمی شوند.
توصیه:
1- با استعمال از دستورها CSS و HTML صفحه ها داخلی وب سایت را به صحت پباده سازی نمائید: ساخت سایت را به نحوی جاری ساختن دهید که مسافت مطلوب میان خطوط و نوشته و عکس ها رعایت گردد.
2- بروزرسانی و بازبینی را به طور همزمان ایفا دهید. اضافه کردن مطالب نو با رعایت اصول بسیار مطلوب میباشد اما گاهی نوشته های پیشین تارنما را بازبینی کرده و خطاها جانور را رفع فرمائید.


4. طراحی وب با دسترسی مطلوب  :  نشانی دهی، پباده سازی منوها و دسترسی سهل وآسان به قسمت های اساسی کارداران موثری بر ارتقا سعی تارنما شما می باشند که بخوبی می بایست در ساخت وب سایت آیتم دقت قرار گیرند. استاندارد مشخصی برای اینکار در ساخت سایت نیست و می بایست متناسب با محتویات هر سایتی صورت پذیرد.
در حالتی‌که از نوشته برای نشانی دهی به صفحه های به کار گیری می‌کنید بایستی کوتاه و گویای مطالب آن شیت باشد و در شرایطی‌که با به کارگیری از تصاویر برای گزینش قسمت های متعدد در طراحی وب سایت فایده می گیرید، رابطه معنایی تصویر و محتوای برگه مداقه بالایی خواهد داشت. پیوند های وخیم نباید جایی در برگه مهم شما داشته باشند و مهمتر از تمامی اینکه هیچ لینکی از ورقه مهم به خویش آن قرار ندهید!
سفارش:
1-  دسترسی به صفحه های گوناگون را ترجیحا با نوشته ایفا دهید و در شکل به کارگیری از تصویر متن جایگزین را فراموش نکنید.
2-  طراحی وب و نشانی دهی در آن به طوری باشد که یوزرها با کمتر از سه کلیک به ورقه متبوع خویش خط مش یابند در غیر اینصورت وبسایت شمارا رخنه‌ خواهند کرد.

 


5. تنوع صفحه های در ساخت سایت :  ابتکار و به کارگیری از گرافیک قشنگ بسیار اثر گذار میباشد اما زیاده روی در آن بخصوص برای طراحی وب سایت تاثیر معکوسی بهمراه خواهد داشت. پباده سازی ظاهری مختلف و جدا از هم برای هر کاغذ از وبسایت فیض ای جز سردرگمی یوزرها نخواهد اشت. فرقی نمیکند که ساخت وب سایت شما تا چه اندازه دیدنی باشد، در‌حالتی که رابطه گرافیکی قابل قبولی در بین صفحه های برقرار نکنید یوزرها با آن ریلکس نخواهند بود و وبسایت شما‌را شکاف میکنند
توصیه:
3-  یک  پوسته یک دست و خوشگل برای آحاد صفحه ها داخلی خویش پباده سازی فرمائید.
4-  زیبایی در کنار آسانی اثر بیشتری خواهد داشت. در ساخت سایت ابتکار خویش را در مسئله آسانی صفحه های به کار گیری نمائید.


6. به کارگیری نکردن از موسیقی در متن  :  یوزرها بدنبال سعی و محتوای مطلوب در طراحی وب سایت شما می باشند و 99 درصد آنان اهمیتی به موسیقی متن وب سایت شما نمیدهند. بعضی به چشم میخورد که غلط بدتری در ساخت سایت اعمال می شود و برای هر شیت موسیقی جدا ای قرار می دهند که سود ای جز برهم زدن متانت و مصرف پهنای باند بازدیدکنندگان نخواهد داشت.
توصیه:

 1- از موسیقی در وبسایت استعمال نکنید و در شرایطی که ناچار به‌این فعالیت می‌باشید در طراحی وب خویش فضایی مشخص و معلوم برای آن در حیث بگیرید و کنترلش را به یوزرها بسپارید تا بتوانند در هر لحظه آن را بی صدا نمایند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 415 تاريخ : سه شنبه 16 فروردين 1401 ساعت: 14:02


به منزله معرفی سازمان
یک کدام از دیگر از اهدافی که می قدرت با داشتن تارنما در فضای مجازی به آن دست پیدا کرد، طراحی سایت معرفی سازمان، سوله و یا این که دسته شما میباشد. در‌حالتی که حتی سازمان شما به طوری باشد که نتواند به صورت بدون واسطه برای فروش تولیدات از وبسایت منفعت بگیرد، برای معرفی و جذب استفاده کننده می‌تواند از این بستر غایت به کار گیری را چیره شود. همینطور بخش اعظمی از سازمانهای عموم بنیان، سازمان هایی که عمل های اقتصادی ندارند، نیز با داشتن وبسایت می‌توانند با دقت به اهدافی که در راز دارا هستند، درین اطراف مخاطبان بخش اعظمی را برای خویش جذب نمایند. این مسائلی که در ابتدا به آن‌ها اشاره داشتیم، فقط درتوان اشاره کردن به مزایای داشتن تارنما میباشد. اما به صورت کلی اکنون شما ناچار می باشید که برای جذب استفاده کننده و مشتری، معرفی محصول ها و سرویس ها خویش، حصول فایده و فروش در وب شغل داشته باشید.

جهان مجموعاَ در اکنون تغییر تحول میباشد و خلق اشخاص و مردمان جامعه نیز در حالا تغییر تحول است و شما در حالتی‌که بخواهید که فعلا و در‌این دوران، مشتریان خویش را داشته باشید و یااینکه در کل سازمان شما بتواند به شغل های خویش ادامه بدهد، بایستی حضوری فعال در فضای مجازی داشته باشید. ولی این موضوع را نیز در لحاظ بگیرید که صرفا با پباده سازی یک تارنما نمی توانید به آحاد هدف ها خویش دست پیدا نمائید، بلکه او‌لین گام این موضوع میباشد، شما در پی مسیر برای توفیق بایستی با غرض گذاری و داشتن سیاست های مشخص و معلوم در‌این دور و بر آغاز به جنبش نمائید. داشتن استراتژی، اپ های فروش و بازاریابی، استراتژی جذب استفاده کننده، طریق معرفی سازمان و تولید ها، رابطه با مخاطبان و مشتریان، کار در شبکه‌های‌مردمی و ... . کلیه این مسائل باید با به کار گیری از یک نرم افزار دارای انسجام دست به دست هم بدهند تا شما بتوانید توسعه و گسترش خویش را در‌این دور و بر شاهد باشید و به جواب این پرسش که چرا بایستی تارنما داشته باشیم، برسید.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 405 تاريخ : دوشنبه 15 فروردين 1401 ساعت: 13:58


مهم ترین دلیلی که یک رئیس تارنما به خاطرش مبادرت به ایجاد کرد تحت دامنه می‌نماید، سازماندهی طراحی سایت نصیب‌های متعدد وبسایت میباشد. به عنوان مثال فکر کنید ما قرار میباشد در کنار وب لاگ و کلیه صفحاتی که در تارنما داریم، یک بخش دیگر هم به تارنما‌مان اضافه کرده و در آن چندین ابزار آنلاین قرار بدهیم. ابزارهایی که به وبمستران امداد نمایند وب سایت‌شان را راحتتر باصرفه کرده، هزینه‌ها را مدیر نمایند و... .

خب یکی‌از تعیین های‌مان این میباشد که هرکدام از این ابزارها را روی یک برگه از وبسایت لود کنیم. ولی تعیین خوب قادر است این باشد که یک ساب دامین با نام tools به تارنما اضافه کرده و روی تعدادی کاغذ از آن، ابزارها را بارگداری کنیم. بنابراین می توانیم شل‌خیس نشانی این نصیب از وبسایت را در دست یوزرها قرار بدهیم.

یا این که در نمونه دیگر در صورتی بخواهیم در وب سایت‌مان یک قسمت انجمن داشته باشیم، گشوده میتوانیم به مکان افزودن انجمن در بخش ساب پوشه و عملا نا مرتب کردن وب سایت، آن را به یک ذیل دامنه منتقل کرده و به راحتی وب سایت را قسمت‌بندی کنیم. شاید بتوانیم بگوییم در‌حالتی که دامنه اساسی اسم شهر شما باشد، پایین دامنه‌ها خیابان‌های آن می باشند که به شما برای نشانی‌دهی شل‌خیس یاری می‌نمایند.

_ جداسازی محتواها
یک کدام از دیگر از کاربردهای ساب دامین، جداسازی محتواهای متعدد از محتوای اساسی وبسایت میباشد. این مرتبط با وقتی میباشد که یک قسمت به وبسایت شما اضافه گردیده البته نمی خواهید آن را با نصیب اساسی یکی‌از فرمایید. برای مثال در حالتی که اعتنا کرده باشید، وبسایت‌هایی که مبادرت به دادن بلاگ‌های بدون پول می‌نمایند، هر بلاگ را روی یک ذیل دامنه به مخاطبان تازه می دهند.



توضیحات تصویر: بلاگی که از پرشین وب لاگ گرفته گردیده، روی تحت دامنه جای‌دارد.

یا این که برای مثال برخی استخراج و کارهایی که وب سایت‌شان دو زبانه میباشد، برای غیر وابسته کردن محتوای فارسی و انگلیسی، از ساب دامنه یاری می گیرند. تحت عنوان مثال به تصویر ذیل توجه نمائید:

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 167 تاريخ : پنجشنبه 11 فروردين 1401 ساعت: 13:58


از آنجایی که HTTP مخفف Hyper Text Transport Protocol میباشد و طراحی سایت در معنای یک پروتکل است و از آن جهت رد و بدل داده ها بین سرور و استفاده کننده درباره‌ی طراحی وب سایت به کار گیری است . پروتکل ها اکثر زمان ها متني میباشند و طرز مکالمه بين کلاينت و سرور را تعيين مي نمایند . فرق فی مابین HTTP و HTTPS در یک S است که‌این S مخفف واژه و کلمه ی Secure در معنای امن میباشد همان هنگامی که شما در درحال حاضر تبادل داده ها در یک سایت میباشید در صورتی‌که این سایت دارنده پسوند HTTPS باشد فرد دیگری قوی به به کار گیری از داده ها شما نخواهد بود همان امنیت HTTPS از HTTP است .

 

در اینجا این نکته قابل درنگ میباشد:
در HTTPS داده ها آغاز به کد تبدیل گردیده و به سرور ارسال می گردد. بعد این کد در سرور سر گشایی گردیده و به لهجه قابل فهم و شعور بر می‌شود . این عمل کمی وقت گیر بوده و براین اساس سرعت HTTPS از سرعت HTTP کمتر میباشد همینطور HTTP از Port شماره 80 و HTTPS از Port شماره 443 به کارگیری می نماید .

زمانی که شما از سایتی بازدید می‌کنید در‌حالتی که عبارت HTTP ظواهر گردد و شما داده ها خویش را کرده باشید در قبال امنیت اطالاعات شما هیچ تضمینی نیست و داده ها شما به وسیله هکرها قابل تغییر‌و تحول خواهد بود .

از آنجایی که امنیت در دنیای مجازی بسیار دارای اهمیت است در وبسایت هایی مانند خزانه ها بسیار التفات داراست همینطور پروتكل //:https معمولاً براى بانك ها، ايجاد اکانت كاربرى و ورود كاربرى به پورتال ها - سرويس دهنده ها پيغام الكترونيكى ،.. خريد اينترنتى و مغازه هاى اينترنتى، ورود به صفحه های با داده ها سرى و اصلی و غيره به کارگیری مى گردد .

همینطور پس از داخل شدن با پروتکل HTTPS، اطلاعاتی در ارتباط با امنیت اجرا گردیده در وبسایت و دسته ارائه دهنده این امنیت اکران داده میشود . این داده ها معمولا ( در اکثر مرورگر ها ) بصورت قفلی در ذیل شیت مو جود بوده و آن گاه ازکلیک بر روی آن این داده ها را مشاهده خواهید کرد .

تعداد از شركت هاى امنيتى مانند Verisign و Goddady اين سرويس را ارائه مى دهند كه جهت تبديل داده ها سرورى كه شما به آن متصل گردیده ايد به اين سرور ها مراجعه مى كند.منفعت مهم HTTPS دوری از Sniff کردن داده ها می‌باشد . یعنی برای تقابل با دزدهای اطلاعاتی که در مسیر قرار می‌گیرند.منفعت مهم HTTPS خودداری از Sniff کردن داده ها می باشد . یعنی برای رویارویی با دزدهای اطلاعاتی که در مسیر قرار می‌گیرند.قابل ذکر میباشد که برای تهیه و تنظیم ی پروتکل HTTPS می بایست ماهیانه هزینه ای را پرداخت کرد که هزینه یآن مبنی بر سرعت وب (512 -256) است که هرچه سرعت فراتر باشد هزینه ی بیشتری را بایستی پرداخت کرد .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 286 تاريخ : چهارشنبه 10 فروردين 1401 ساعت: 14:04


رای تبدیل شدن به طراح سایت، قدم های مختلفی وجود دارااست طراحی سایت که درین نصیب به آن‌ها پرداخته می گردد.

آشنا شدن با شغل یک طراح سایت 
یکی‌از قدم های مو جود در تبدیل شدن به طراح وبسایت، شناخت با عمل طراحی وب و طرز ‌های درآمدزایی اینترنتی میباشد. فراموش نکنید که در‌این در میان مانند کلیه استحصال و شغل های دیگر، پستی بلندی‌ هایی وجود داراست که بایستی با آنها آشنا باشید. آنگاه بایستی ملاحظه کنید آیا حقیقتا به عمل طراحی وب عشق و علاقه دارید یا این که نه؟ استدلال این زمینه، اثر عشق و علاقه بر‌ بسط شما در هر فعالیت است. درباره حالت شغلی و درآمد آن داده ها بیشتری استحصال فرمایید تا بتوانید با علت بیشتری آغاز فرمایید.

آشنایی تخصص ‌های مایحتاج برای تبدیل شدن به طراح سایت
این قدم در تبدیل شدن به طراح تارنما تحت عنوان مهم‌ترین قدم محسوب میشود. در حوزه طراحی وب، تخصص های مختلفی وجود دارااست که برای آغاز و ادامه شغل باید معلوم فرمائید که به کدام حوزه عشق مندید و می خواهید در آن قضیه کارشناس گردید. در پی با این تخصص ها آشنا خواهید شد. 

او‌لین تخصص مورد نیاز در تبدیل شدن به طراح وبسایت : گرافیست تارنما
در مجموع عمل هایی همانند ساخت طرح ‌های نخستین تارنما، پباده سازی انواع گرافیکی، تصویرسازی، پباده سازی لوگو و… بر عهده‌ گرافیست میباشد. در‌حالتی که میخواهید گرافیست تارنما باشید، بایستی شخصی خلق کننده و با علت باشید.

دومی تخصص مورد نیاز در تبدیل شدن به طراح تارنما : نرم‌افزار نویس سمت مخاطب (client side)
پباده سازی رابط کاربری که به آن قالب وب سایت یا این که نصیب مربوط به استفاده کننده نیز گفته میگردد، وظیفه اپلیکیشن نویس رابط کاربری میباشد. لهجه هایی همانند html،css منحصربه‌فرد اپلیکیشن نویسی سمت مخاطب است.

سومی تخصص مایحتاج در تبدیل شدن به طراح وبسایت : نرم‌افزار نویس سمت سرور (server side)
نرم افزار نویسی هایی هم وجود داراست که مخاطب نمی تواند با آن رابطه برقرار نماید. به‌این سبک، اپلیکیشن نویسی سمت سرور گفته میشود. شما با یادگیری یک یا این که کل لهجه های نرم‌افزار نویسی این حوزه میتوانید نرم‌افزار نویس سمت سرور گردید. لهجه های نرم افزار نویسی سمت سرور، asp.net، php و … هستند.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 365 تاريخ : سه شنبه 9 فروردين 1401 ساعت: 13:51


ساخت وب سایت:امروزه با وجود فضای وب که جهانی ، نا محصور و بدون‌پول میباشد بیزنس طراحی سایت ، تبلیغات ، معامله ، سرگرمی ، خبرها ، معرفی و … صورت دیگری به خویش گرفته و هرکس از هر مکان جهان می‌تواند متناسب با نیازی که دارااست برای معرفی رشته خویش با ساخت وب سایت و یا این که وب لاگ هر آن چه که می‌خواهد را نشر دهد . وبسایت ها پس از تلوزیون مهمترین رسانه میباشد که حتی برای برخی اشخاص رسانه نخستین است به نحوی که اکثری از کتب را نیز از روش اینترنت می‌خرند و همینطور برای رابطه با دیگرافراد از وبسایت هایی مانند فیسبوک و یا این که ابزار های چت مثل واتس برنامه ، تلگرام ، وایبر و … استعمال می نمایند .
سایت تیم ای از صفحه های متصل به هم اینترنت که عموما روی یک سرور قرار می‌گیرند و دارنده یک برگه اساسی و تیم ای از داده ها میباشد که به وسیله یک شخص یا این که سازمان یا این که تیم تهیه و تنظیم و اداره می‌شود . اینترنت ها جزئی از وب میباشند و هر کدام دارنده ادرس منحصر به فرد به خویش میباشند و به وسیله آن یافت میگردند .

نشانی صفحه ها اینترنت از ۴ نصیب تشکیل می گردد که اشاره به شیت اینترنتی که در آن قرار داده گردیده است داراست :
پروتکل (http ,ftp )
o اخذ یا این که ارسال داده ها
 نصیب www
o کانال وسیع جهانی
 اسم دامنه
o اسم وب سایت یا این که شیت
 پسوند دامنه
o .com , .net
ساختار کلی برای پباده سازی سایتبخوانید
برای فعال‌سازی یک سایت پروسه پایین بایستی طی گردد :
۱٫ تعیین اسم مطلوب
۲٫ تصویب دامنه در وب
۳٫ پباده سازی برنامه
۴٫ پباده سازی گرافیک
۵٫ خرید اطراف
۶٫ قرار دادن وب سایت پباده سازی گردیده روی فضای خریداری گردیده

از وبسایت ها بیشتر برای منافع تجاری به کارگیری می‌شود و معمولا شرکتهای و سازمان ها برای معرفی خویش و نیز فروش محصول ها از سایت به کار گیری می نماید . در این باره برای فروش و بازدید بیشتر وبسایت می قدرت از تبلیغات در دیگر وبسایت های دارای اعتبار نیز منفعت گرفت چون از شایسته ترین و مطمئن ترین راههای تبلیغات میباشد.
هدف ها پباده سازی و فعال‌سازی وب سایت :
• آموزشی
• سرگرمی
• بیزنس الکترونیک
• خبر رسانی
• ارتباطی
• و….
برای تولید یک ساخت سایت می بایست آغاز مقصود وبسایت و نوع سایتی که می‌خواهیم پباده سازی کنیم را معین کنیم بعد از آن با ابزار های متعدد و گویش نرم افزار نویسی مطلوب مبادرت به پباده سازی آن کنیم . ولی این عمل عدم وضوح اکثری دارااست و به همین ادله عالی میباشد برای تصاحب کردن سود عالی میباشد با پرداخت هزینه آن از یک دسته دارای تخصص دراین مورد یاری بگیرید که به دانش اپ نویسی شناخت داشته باشد . بعداز ساخت سایت در شکل نیاز می‌توانید در محتوا و ظواهر آن تغییراتی ساخت‌و‌ساز فرمائید .

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 181 تاريخ : دوشنبه 8 فروردين 1401 ساعت: 16:40


رای اعمال این عمل، طراحان تارنما تحقیقاتی را درباره ی یوزرها متبوع طراحی سایت خویش که در واقع به عبارتی جمعیت غرض یک وبسایت می‌باشند اجرا میدهند و بر اساس این پژوهش ها، «پرسونا» می‌سازند. پرسونا در واقع یک ورژن ذهنی از یک مخاطب معمولی در وبسایت متبوع میباشد.

آنگاه با به کار گیری از وب سایت مپ یا این که به عبارتی نقشه تارنما، کلیه صفحه ها و محتواهای تارنما آیتم محاسبه و تحلیل قرار می‌گیرند. طراح وبسایت آن‌گاه مسیر گشت و گذار مخاطب در وبسایت را مشاهده می نماید. از جملهً می بیند که آیا یک مخاطب به صورت بی واسطه روی آیتم شبکه های عمومی کلیک می نماید یا این که آن که پیش از آن روی دکمه داده ها تماس با ما کلیک نموده است.

بعد با به کارگیری از وایرفریم، بخش های کلیدی و پرکاربرد در هر شیت از تارنما معین میشوند. همگی این داده ها و اجزا برای پباده سازی رابط کاربری ضروری میباشند.

3. پباده سازی اپلیکیشن
آیتم بعدی در قسمت فنی پیش نیازهای ساخت وب سایت، پباده سازی اپ میباشد. مانند هر دارای تخصص فنی دیگری، برای آن که بتوانید عمل خویش را به شایسته ترین صورت ایفا دهید به ابزار مطلوب و ایده آل نیاز خواهید داشت. شما می بایست آشنایی کافی از پباده سازی اپ داشته باشید تا بتوانید تحت عنوان یک طراح تارنما چیره و تراز نخستین شغل نمایید.

در حالتی‌که چه طراحی سایت به صورت بی واسطه از روش مرورگر نیز قابل اجرا میباشد، البته ابزارهایی مانند Adobe Photoshop, Illustrator, و Sketch  ابزارهایی میباشند که نسبتاًً آحاد طراحان وبسایت می بایست فعالیت با آنان را بلد باشند.

چرا‌که قسمت مهمی از فعالیت طراحی وب مانند تشکیل داد ماکت، پباده سازی تصاویر و لوگو و اما دستکاری و سئو عکس ها به امداد این ابزارها قابل اجرا میباشد. پس یکی مهم‌ترین پیش نیازهای طراحی سایت، پباده سازی نرم‌افزار و شناخت با قابل انعطاف افزارهای کاربردی دراین مورد میباشد.

4. اچ تی ام ال (HTML)
یک خطا رایج دربین عده ای که شناخت چندانی با پیش نیازهای ساخت وب سایت ندارند، این میباشد که تصور می نمایند کد نویسی پیش نیاز یادگیری ساخت وب سایت وجود ندارد و یک طراح وب سایت نیازی به کدنویسی ندارد.

البته امروزه برای اشخاصی که می‌خواهند در موضوع فعالیت طراحی وب عمل نمایند، کد نویسی یکی مهارت های پیش شرط میباشد که انتظار می رود طراح وبسایت احاطه مناسبی در آن داشته باشد.

واژه HTML در واقع کوتاه گردیده ی عبارت HyperText Markup Language میباشد. این لهجه یک لهجه کد نویسی میباشد که از آن برای قرار دادن محتوا روی صفحه های تارنما و صورت دادن به آنها استعمال میشود.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 331 تاريخ : يکشنبه 7 فروردين 1401 ساعت: 14:36


در‌این طریق طراح وبسایت، با استعمال از علم اپلیکیشن نویسی و قابل انعطاف طراحی سایت افزارهای گوناگون، صفحه ها اینترنت را به طور استاتیک یا این که داینامیک پباده سازی می‌نماید. در پی یک سری نرم‌افزار ساخت وب سایت، با این طریق را آیتم تحلیل قرار می دهیم.

 

نرم‌افزار طراحی وب سایت google web designer
نرم‌افزار طراحی وب سایت Google Web Designer ، یک نرم‌افزار طراحی وب توسعه یافته میباشد که به شما قابلیت پباده سازی و ایجاد کرد صفحه های HTML5 و بقیه محتواهای اینترنت با استعمال از رابط بصری و کد یک پارچه را می دهد.

برنامه طراحی وب dreamweaver
برنامه ساخت وب سایت Dreamweaver، نوعی نرم‌افزار ذیل اینترنت میباشد که برای شما قابلیت و امکان پباده سازی، ایجاد کرد و تکثیر وبسایت را آماده می‌نماید. این اپ مستقر را می توانید روی رایانه فردی خویش نیز نصب نمایید. با به کار گیری از این برنامه طراحی وب سایت، میتوانید سایت خویش را از روش ویرایشگر بصری یا این که از روش کدنویسی و یا این که از مخلوط این دو در کنار هم، بسازید. اما همانگونه که پیش‌خیس گفته شد، برای اعمال این عمل مایحتاج میباشد اصول کدنویسی را بدانید.

همینطور نرم‌افزار ساخت وب سایت dreamweaver از طیف پهناور‌ای از گویش‌های ما یحتاج برای تشکیل داد هر نوع سایت مانند HTML، HTML5، CSS، Javascript و… پشتیبانی می‌نماید.

نرم‌افزار طراحی وب net objects
اپلیکیشن طراحی وب net objects، نوعی نرم‌افزار شناخته گردیده و کارکشته در موضوع طراحی وب میباشد. این نرم افزار با تهیه نمودن دسته‌ای از ابزارهای منحصربه‌فرد، به یک کدام از شایسته ترین نرم افزار‌های رئیس و تشکیل داد صفحه ها اینترنت تبدیل گردیده و همینطور با کمترین مهارت استفاده کننده، قابلیت پباده سازی و طراحی سایت را برای وی آماده می‌نماید.

اپلیکیشن طراحی وب RapidWeaver
با نرم‌افزار ساخت سایت RapidWeaver میتوانید وب سایت خویش را در یک‌سری دقیقه پباده سازی نمایید. این اپلیکیشن ساخت وب سایت، با پشتیبانی از کدهای HTML5،xHTML،CSS3، طراحی وب را برای شما دیدنی و شادی بخش می‌نماید. با به کار گیری از این اپلیکیشن ساخت وب سایت و فارغ از داشتن علم خاصی برای پباده سازی میتوانید وب سایت و پوسته متبوع خویش را به سادگی با استعمال از ابزار و سرمشق‌های اپلیکیشن، پباده سازی و مهیا نمائید. از امکان‌های کلیدی این نرم‌افزار می‌اقتدار به داشتن بیش تر از 30 پوسته فراهم اشاره نمود.

برنامه ساخت وب سایت KompoZer
اپلیکیشن ساخت سایت KompoZer،  یکی‌از زیباترین و بی آلایش‌ترین قابل انعطاف افزارهای ساخت سایت میباشد. با این برنامه ساخت وب سایت، سوای کدنویسی و تنها با کلیک کردن، میتوانید پروژه خویش را فراهم فرمایید. رابط کاربری این اپلیکیشن نیز، بسیار معمولی و از صمیم قلب بوده و بیشتر تجهیزات اساسی در آن گنجانده گردیده است. سایر پیکربندی نیز در منو‌های بی‌شمار این اپ قرار داده گردیده است.

مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت...
ما را در سایت مرجع مقالات رسمی و معتبر طراحی سایت دنبال می کنید

برچسب : طراحی سایت, نویسنده : علی پور web02 بازدید : 353 تاريخ : شنبه 6 فروردين 1401 ساعت: 14:42